Andoni Ortuzarrek, hamabi urtez EAJko presidente izandakoak, zortzi hilabete eskasean osatu du politika profesionalaren eta sektore pribatuaren arteko ate birakarien ibilbidea. Hainbat hilabetez luzatu ziren barne-tentsioen ostean utzi zuen buruzagitza Ortuzarrek, 2025eko martxoan, Aitor Esteban karguan utziz. Dena den, berehala hasi zen kanpo-aholkulari gisa PwC-n, irailean hain zuzen ere. "Gai publikoei eta komunikazioari buruzko txostenetan" jarduteko jo zuten beregana. Orain, berriz, Movistar Plus+eko administrazio-kontseiluan sartu du Telefónicak; enpresaren ikus-entzunezko eskaintzaren filial arduradunean. 1999 eta 2008 artean "EITBko zuzendari nagusi gisa izandako esperientzia" jarri omen du balioan konpainiak, El Correo-ren arabera.
Telefónica Audiovisual Digital (TAD) erakundeko kontseiluak abenduaren 9an onartu zuen Ortuzarren izendapena, eta Movistar Plus+ enpresaren "elkarrizketa publikoa" eta "ikus-entzunezko ingurune arautzailearen irakurketa estrategikoa" indartzea omen da helburua, operadorearen iturriek diotenez. Jeltzaleak, kazetaritza-ikasketak dituenak eta Deia-n eta Eusko Jaurlaritzan aritu izan denak, "kudeaketa mediatikoa eta EAJn metatutako kontaktu instituzionalak uztartzen dituen" profila eskainiko luke. Hala ere, Telefónicarentzat kritikoa den une batean heldu da, 5.000 lanpostu baino gehiagori eragingo dien enplegu-erregulazioko espediente batean murgilduta baitago. Hori, nolabait, ez dator bat agintari politiko ohi bat goi-zuzendaritzako organo batean sartzearekin.
EAJko zuzendaritzatik irten zenetik, diskrezioari eutsi dio Ortuzarrek: agerpen sinbolikoetara mugatu da, besteak beste Sabino Aranari irailean egindako omenaldira, eta Estebani kritikak egitea saihestu du. PwC-n, EAEn presentzia handia duten eta administrazioekin ohiko kontratuak dituzten Big Four-etako batean, eginkizun nabarmenetan oinarritzen da bere rola, hala nola, erakundeen arteko komunikazioan. Hori, eremu pribatuan jeltzaleek duten eraginaren hedapen gisa ulertu dute behatzaile batzuek. Orain Movistar Plus+ plataformara jauzi egiteak (LaLiga bezalako kirol-eskubideetan liderra eta eduki propioen ekoizlea) ikus-entzunezko erregulatzaileen eta operadorearen arteko loturak erraztu ditzake.